مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-14سياسي

دشمن با دورغ پراکنی به دنبال ایجاد بحران هویت است 


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: دشمن با دورغ پراکنی به دنبال ایجاد بحران هویت و بیهوده گرایی است.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد زهرایی، ظهر دوشنبه در یادواره شهدای جهاد و خدمت و جهادگران آسمانی استان زنجان، اظهار کرد: در دنیای امروزی دشمن هر لحظه در حال دروغ پراکنی است و از معنا بی معنایی می سازد و به دنبال وارونه جلوه دادن حقیقت است.

وی با اشاره به اینکه دشمن علیه کشور ما جنگ ترکیبی به راه انداخته است و فای مجازی میدان عمل آن ها شده، ابراز کرد: برای تغییر این وضعیت وظیفه ما امیدآفرینی و خدمت رسانی است تا مردم در فضای واقعی خدمات را ببیند و به نقشه های شوم دشمنان آگاه شوند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی به دنبال ایجاد بحران هویت است، گفت: امروز در موقعیتی هستیم که توفیق خدمت داریم و باید هر روز انسان هایی از جنس انقلاب را بر لشکر خودمان اضافه کنیم.

وی دشمنان انقلاب اسلامی را شکست خورده خواند و گفت: در جنگ نرم امروز خیلی از افراد دچار خطای محاسباتی هستند و دشمن تصور می کند با ابزار مادی و فناوری خود، برتری دارد درحالی که چنین نیست.

سردار زهرایی یادآور شد: فتنه سال گذشته یک فتنه بزرگ ترکیبی علیه نظام اسلامی بود و برخی در بیرون، دچار اشتباه محاسباتی شدند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با دورغ پراکنی به دنبال ایجاد بحران هویت است 

دشمن با دورغ پراکنی به دنبال ایجاد بحران هویت است